Still going strong

Standard

Såg sista ”allsången” för i år igår … och en av mina allra bästa artister var ju där … Jerry Jerka Williams!!

Still going strong … en riktigt skön 70-taggare!

Han ger järnet på scen – har är poppis bland flera generationer – han har en medryckande stil som jag bara älskar och snacket hans … söderslanget som är så skönt!!

Jag blir så glad av hans låtar!

Och tänk så känd han är, så är han också väldigt ”okänd” – man vet knappt nåt om han privata liv – tänk så skönt det måste vara – att ha kunnat bevara sin privata sfär trots kändisskapet!

I can jive … did I tell you …

One response »

  1. Menar du att ha är 70 år? Är det möjligt?
    Det hade jag inte en aning om? Hade aldrig gissat det, trots att jag vet att han varit med ett tag och att han är äldre än jag. En skön snubbe är han i alla fall … 😉

Kommentera

