Småkyligt

Standard

Var ut och kollade så att bilarna var låsta och pluggade i sladden för både motor- och kupévärmaren i ”min” bil. Och det känns lite kyligt måste jag säga. Kollade på termometern och den visar på -6 … lite brrr-känsla alltså. Men inomhus är det varmt och gott!

Och nu blir det hockey – hör att matchen börjar nu. Brynäs mot AIK.

Har städat halva vardagsrummet och flyttat en taklampa, städar mera i morron (kanske) – det är möjligt att jag åker in till stan och fixar lite julklappar också – vi får väl se hur orken och lusten är i morron efter jobbet.

Under städandet – så var tv:n på och det visades en film på TV 4 … De tre musketörerna – den har jag ju sett flera gånger och i olika versioner – men just den här tycker jag är bra. Bland annat med Kiefer Sunderland … heter han så??? Känns som om efternamnet blev fel?!

Tror faktiskt att jag skall koka en kopp thé och till det några skorpor med ost på – låter inte det gott så här på kvällskvisten? Kanske en dutt med marmelad också.

Nu iväg till tv:n och hockey!

 

3 responses »

  1. Hej där i höstpysslet… 😉 Vilken fin sida du har här….
    Min reservblogg är ju också en wordpress.com, och ska jag vara ärlig så gillar jag den bättre på många sätt. Möjligheterna är fler och den är betydligt stadigare.
    Problemet är bara att alla ni som jag lärt känna på bloggspace är där och inte här… Kanske kan bloggspace hålla sig så mycket på fötter att man åtminstone kan tala om var man befinner sig, så att vi ändå kan hitta varandra…
    Är lite förutseende och önskar dig en fin advent nästa söndag. Kram

    • Hej där – vad kul att du tittar in hos mig. Försökte hälsa på dig, men det kom upp ett felmeddelande om att bloggen inte var ”anträffbar” numera!!! inte har du väl tagit bort den????? Ha en braig dag – kram.

Kommentera

